Opinii și Editoriale

Un barbat ct o coaja de rasarita

Acum o saptamana, am intrat in unul din asa-zisele „saloane” de mobila din Centrul comercial „Jumbo” (ii rog pe sefii de acolo sa nu se supere pentru „asa-zisele”, dar ceea ce am vazut era ta-a-re departe de „salon”). Cucoana de vreo 45 de ani, cu aere de vanzatoare, pe langa faptul ca s-a incapatanat constant sa nu-mi raspunda romaneste, la fel de constant a ramas trantita pe canapea, rontaind seminte de floarea-soarelui.

Am vrut sa ma enervez, dar in acel moment am vazut ca femeia scuipa in pumn coji de „City” – semintele carora doi pretinsi barbati, pretins inteligenti, le fac publicitate la TV. Totusi, faptul ca femeia era victima a publicitatii nu m-a determinat sa-i las si niste bani: de ce sa cumpar o canapea garnisita cu… coji de rasarita? Fie ele si ras-trambitate la toate canalele de televiziune… La fel de neconvingator e si un alt spot publicitar, invartit din zori si pana-n noapte la posturile de radio – „ziua cinzeak, seara cinzeak, in pat cinzeak, fii barbat adevarat cu cinzeak”.

In ce masura poti deveni „barbat adevarat” cu o asemenea cantitate zilnica de vodca, e greu de spus. Prietenii stiu de ce… Personal, ma indoiesc in general ca vodca te poate face barbat. Poate doar unul mic de tot, ca si coaja de floarea-soarelui ratacita pe canapeaua mea necumparata de la „Jumbo”…

 

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *