Economie Mondială

Piaţa mondială a publicităţii se apropie de 500 miliarde de dolari

De asemenea, cheltuielile totale de publicitate vor creşte în acest an cu 3,9%, până la peste 494 miliarde dolari.
Potrivit aceloraşi estimări, totalul cheltuielilor alocate pe Internet, reviste, ziare, radio, precum şi pe TV vor continua să crească cu o singură cifră, iar în 2015 agenţiile de publicitate vor aloca până la 600 miliarde dolari pe aceste medii.
În SUA, se aşteaptă ca piaţa de publicitate on-line să înregistreze creşteri de maximum 20,2% în acest an.
Prognozele estimative eMarketer referitoare la cheltuielile de publicitate sunt realizate pe baza datelor din zeci de surse, inclusiv firmele de cercetare, agenţii de publicitate, bănci de investiţii şi organizaţii guvernamentale, precum şi o analiză a tendinţelor globale în economie şi pe pieţele de publicitate.

Sursa: emarketer.com

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *