Astăzi 26 Septembrie 2021, Duminică - Ultima actualizare la ora 15:11
babasının taş gibi bir kadını bulup evlenmeye karar vermesi porno ve onu bir de kendi yaşadıkları eve getirmesi sonucunda mobil porno hayalini kurduğu seksi kadının üvey annesi gibi sex hikayeleri olduğunu fark eden genç adam seks tecrübesinin ve üst sex izle seviye olduğu dışarıdan bakıldığında çok net şekilde porno seyret belli olan üvey annesini hayal edip 31 çekerek düşlerken porno izle odanın oradan geçen mature üvey oğlunu görür Odaya hd porno gelip sikini kimin için kaldırdığını soran üvey annesiyle porno farkında olmadan yakınlaşan genç adam boşalmak mobil porno izle için olgun bir kadının hayallerini kurduğunu söyleyince mature porno izle sikini eline alıp amına sokmadan çıplak şekilde üzerine çıktı
Abonamente

Sănătate 30 Mai 2021, ora 05:22

Învinge insomnia prin alimentaţie

Marime Font

 Viaţa stresantă, vremea nefavorabilă, consumul excesiv de cafea sau regimul dezordonat de viaţă duc la apariţia insomniei. Şi pentru că medicamentele destinate acestei afecţiuni pot avea efecte nocive, încearcă să combaţi insomnia prin alimentaţie.

 Pentru a rezolva această problemă, unele persoane apelează la somnifere, dar metoda nu este cea mai indicată. În cazul în care suferi de insomnie pe parcursul unei perioade îndelungate este bine să te adresezi unui specialist, iar dacă ai insomnie o perioadă scurtă de timp, alimentaţia poate fi un remediu excelent.Ea prezintă o importanţă deosebită în profilaxia şi tratamentul insomniei, rezultatul fiind un somn mai bun. Aşadar, anumite alimente ajută la inducerea somnului, în timp ce altele îl inhibă.

Alimente împotriva insomniei
Pe lista alimentelor care au un efect sedativ şi care te vor ajuta să adormi mai uşor se află legumele cu frunze verzi, dar şi zarzavaturile. Salata verde este un alt antidot împotriva insomniei, datorită unor substanţe care sunt prezente în compoziţia sa. Astfel, salata verde trebuie să se regăsească constant în cina zilnică, alături de legume şi peşte. Cerealele integrale, precum orezul brun sau ovăzul, dar şi ciupercile, fructele sau seminţele sunt surse bogate de carbohidraţi complecşi care au un efect sedativ.



 Urmărește știrile Timpul.md pe Telegram
blog comments powered by Disqus

Din aceeaşi secţiune

Cele mai noi ştiri de azi

Actualitate 26 Septembrie 2021, ora: 10:58

Emil Hurezeanu: Ce moștenire lasă Angela Merkel și care sunt surprizele, mizele și impactul alegerilor din Germania

Emil Hurezeanu: Ce moștenire lasă Angela Merkel și care sunt surprizele, mizele și impactul alegerilor din Germania

 Deloc „de fier”, fiica unui pastor protestant din RDG, niciodată înaintea timpului ei, dar mereu gestionându-și epoca atent, Angela Merkel va rămâne în panteonul liderilor nonprovidențiali, dar pe măsură și în folosul germanilor și al...

( ) Citeşte tot articolul
Current tier / breakpoint: xs sm md lg xl (= visible only on this breakpoint)

.hidden-xs-down .hidden-sm-down .hidden-md-down .hidden-lg-down

.hidden-xs-up .hidden-sm-up .hidden-md-up .hidden-lg-up .hidden-xl

.hidden-xs (only) .hidden-sm (only) .hidden-md (only) .hidden-lg (only) .hidden-xl (only)